El Patronat de Turisme Costa Brava Girona presenta el Pla d'Accions 2019 al sector turístic

Dijous, 20 de desembre de 2018

El 19 de desembre el director del Consorci del Ter, Ponç Feliu, va assistir a la Casa de Cultura de Girona a la presentació del Pla d'Accions i Objectius (PAO) del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona. L'acte va comptar amb la participació de Jaume Dulsat, vicepresident executiu del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, i Jaume Marín, cap de màrqueting de l'entitat. En la presentació es va anunciar la prolognació de la declaració de l'Any del Turisme Cultural per 2019 i es van repassar les actuacions més remarcables i les fites assolides per l'entitat i el sector en l'exercici 2018. També es van donar a conèixer les 20 accions referents programades per al 2019, com ara l'impuls i desenvolupament del projecte de candidatura de la Costa Brava 2021, Reserva de la Biosfera; el desplegament de l'acció especial TastEmotion a Anvers, Amsterdam i Estocolm; l'acció Costa Brava Girona Sustainable Trade Week; la Setmana de la Costa Brava i el Pirineu de Girona al País Basc; la presentació dels productes Pirineus, natura i turisme actiu, i cultural a Israel; o la implicació en el projecte SIITC (Sistema d'Intel·ligència i Informació Turística de Catalunya), entre d'altres. A més, es va anunciar que els principals mercats emissors de turisme en els quals s'incidiria serien França i Regne Unit, com a mercats estrella, i Alemanya, Països Nòrdics, Benelux, Països de l'Est, Estats Units i País Basc i Madrid, com a mercats prioritaris.

Darrera actualització: 28.01.2025 | 12:45