El documental "El Ter al límit. L'aigua a Catalunya, una qüestió de país" es podrà veure en diferents poblacions de la conca del Ter fins a l'abril

Dijous, 13 de febrer de 2020
El primer lloc serà a Susqueda el 14 de febrer

El documental "El Ter al límit. L'aigua a Catalunya, una qüestió de país", produït per InblueFilms i en el qual hi ha col·laborat el Consorci del Ter, es projectarà en diferents pobles i ciutats de la conca del Ter fins el proper abril. En concret, fins al moment, es podrà veure a Susqueda, Anglès, Sant Julià de Ramis, Ripoll, Sant Joan de les Abadesses, Bescanó, Girona, Sant Gregori, Torroella de Montgrí, Bordils i Gurb. Aquest explica, amb esplèndides imatges del riu a través de nombroses entrevistes a representants del territori i del món de l'aigua, la problemàtica del transvasament del riu Ter, les afectacions pel canvi climàtic i les possibles solucions a aquest conflicte, que és un problema de país.

"El Ter al límit" té una durada de 50 minuts i  ha tingut un pressupost de 56.000 euros. El documental ha comptat amb una campanya de micromecenatge a la plataforma Indiegogo. El Consorci del Ter i diferents ajuntaments de la conca també hi han col·laborat. 

En el cartell, que acompanya la notícia, es poden consultar els diferents dies de les projeccions, les hores i els espais. 

 

Darrera actualització: 28.01.2025 | 12:52